10Download

10Download

بهترین ها برای شماست...
10Download

10Download

بهترین ها برای شماست...

مجموعه بازی لاک پشت های نینجا


 پکیج کامل بازی لاکپشتهای نینجا شامل 6 بازی متفاوت |

|دانلود کلکسیون بازی لاکپشتهای نینجا با حجم کم برای کامپیوتر PC |

|لینک های دانلود تصحیح شدند|

|لینک دانلود بازی TMNT3 Mutant Nightmare نسخه PS2 اضافه شد|

|لینک دانلود بازی TMNT Smash Up نسخه PS2 اضافه شد|

|سیو کاملا کامل !!! TMNT2 Battle Nexus که تو هیچ کجای نت پیدا نمیشه قرار گرفت !|

|توجه:تنها نسخه TMNT3 Mutant Nightmare و TMNT Smash Up مخصوص پلی استیشن 2 هستند که به صورت انحصاری فقط در این وبلاگ قرار گرفته اند و سایر نسخه ها برای کامپیوتر هستند و برای اجرای TMNT 3 Mutant Nightmare بر روی دستگاه Play Station 2 باید بعد از اکسترکت،فایل ایمیج را با نرم افزار  DVD Decrypter بر روی DVD رایت کنید|

|نسخه ی کامل TMNT2 Battle Nexus قرار گرفت|


در این پست 4 بازی در سبک سوم شخص از سری بازی های لاکپشتهای نینجا قرار داده شده است  گرچه تعداد بازی هایی که از لاکپشتهای نینجا منتشر شده است بسیار زیاد است . اما تعدادی از نسخه های بسیار محبوب و پرطرفدار بازی های لاکپشتهای نینجا در سایت قرار گرفته است.یکی از  دغدغه هایی که کاربران درگیر آن هستند سردرگمی در نام مجموعه ی بازی های لاکپشتهای نینجا می باشد علت آن هم اطلاعات دهی غلط سایت های فارسی زبان می باشد. در این پست سعی شده است که برای رفع این سردرگمی از تصاویر مختص هر نسخه استفاده کنیم کاربران توجه نمایند که بازی آپلود شده با عکس های موجود تطابق دارد و در صورت بروز مشکل می توانید در قسمت نظرات مطرح نمایید. در ادامه اطلاعات و تصاویری در مورد بازی ها و لینک دانلود قرار گرفته است.


نسخه های قرار گرفته در سایت عبارتند از ( عدد مقابل نام بازی بیانگر سال تولید می باشد ) :

  • Teenage Mutant Ninja Turtles 1 | 2003
  • Teenage Mutant Ninja Turtles 2 : Battle Nexus | 2004
  • Teenage Mutant Ninja Turtles : Mutant Melee | 2005
  • TMNT 3D Based on Warner Bros. Movie | 2007
  •  Teenage Mutant Ninja Turtles 3 Mutant Nightmare For PS2 |2005
  • Teenage Mutant Ninja Turtles Smash-Up For PS2 | 2009
در زیر تصاویری از هر نسخه از بازی را مشاهده می کنید :


آیکون دانلود لینک دانلود | حجم : 103 مگابایت

آیکون دانلودلینک uploadboy

Teenage Mutant Ninja Turtles 1   لاکپشتهای نینجای 1 


     Donatello-street-TMNT 2003Raphael-subway-TMNT 2003Two Player Mode - Raph & LeoMichelangello-street-TMNT 2003
 

آیکون دانلود لینک دانلود | حجم : 1.6 گیگابایت


این SAVE کاملا 100% شده و تمام attack moves های بازی باز شده که بعید میدونم کسی این کارو تا حالا کرده باشه
 attack moves هایی که هیچ کس (حتی بعد از تموم شدن بازی هم )باز نکرده : 

♦♦♦از چپ به راست♦♦♦

weak attack --- weak attack --- strong attack --- strong attack --- both weak and strong at same time

weak attack --- weak attack --- strong attack --- strong attack --- strong attack

weak attack : دکمه شماره 1 گیم پد یا دسته بازی
strong attack : دکمه شماره 2 گیم پد

آیکون دانلود لینک دانلود

 رمز:www.yasdl.com


Teenage Mutant Ninja Turtles 2 : Battle Nexus   لاکپشتهای نینحا 2


Battle With HUN Part 1 - 4 players - TMNT 2Sheredder palace - TMNT 2Turtles In Space - 4players - TMNT 2Spasmosaur - Turtles in space-TMNT2


آیکون دانلود لینک دانلود | حجم : 149 مگابایت

آیکون دانلود لینک uploadboy

آیکون دانلود فایل های ضمیمه از drop box !!![توضیحات در نکته 2 ذکر شده است]

Teenage Mutant Ninja Turtles : Mutant Melee   Teenage Mutant Ninja Turtles Mutant Melee


Vs. modeRaph Fight With Ultra shredderMike When  FightLeonardo's Training



آیکون دانلود لینک دانلود | حجم : 272 مگابایت
 

آیکون دانلود لینک uploadboy

TMNT - 3D Based on Warner Bros. Movie From UBI soft    Teenage Mutant Ninja Turtles 3D Warner Bros.


Group Fight level 6Leo's FightFight With Shredderlevel 1 - leo in Forest



آیکون دانلود لینک دانلود | حجم : 1.8 گیگابایت
آیکون دانلود لینک دانلود
Teenage Mutant Ninja Turtles 3 Mutant Nightmare For PS2   


   



آیکون دانلود لینک دانلود | حجم : 935 مگابایت

آیکون دانلودلینک uploadboy


                                                                                                          

 Teenage Mutant Ninja Turtles Smash-Up For PS2 





 



نماد توجه رمز فایلرمز تمامی فایل ها عبارت " www.rapiddl.blog.ir " است .


نماد توضیحمشکلات رایج: 


1) اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. DirectX در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی و DVD های بازی شما وجود دارد.

2) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

3) در صورتی که مشکل شما همچنان باقی است اینجا را کلیک کنید.


علامت اخطار نکته 1 : بازی Teenage Mutant Ninja Turtles : Mutant Melee از قبل به طور خودکار سیو کامل می باشد بدین معنا که تمامی مراحل بازی طی شده است. برای اینکه بتوانید این بازی را از اول شروع کنید باید پس از ورود به بازی وارد قسمت option شوید سپس وارد قسمت Save/Load شوید و بعد به بخش delete مراجعه کرده و در نهایت continue deleting game data را بزنید.دقت کنید که پس از حذف سیو بازی قادر به بازگشت به حالت اولیه نخواهید بود.در ضمن برای ذخیره بازی باید Auto Save بازی را از مسیر زیر فعال کنید.
option >> Save/Load >> Auto Saving

علامت اخطار نکته 2 :  به علت کاهش حجم موسیقی ها و فیلم های موجود در بازی به طور کامل حذف گردیده است اما به علت اینکه rapiddl.blog.ir موفق به تهیه فایل های موسیقی و فیلم های بازی Teenage Mutant Ninja Turtles : Mutant Melee  شده است فایل های مذکور را به صورت جداگانه برای دانلود قرار می دهم البته توجه داشته باشید که بازی بدون این فایلها نیز قابل اجرا می باشد . بدین منظور پس از دانلود فایلهای موسیقی و فیلم بازی پوشه های "moviesPC " و "soundPC " را به محل نصب بازی که به طور پیشفرض مسیر زیر میباشد ریخته و جایگزین کنید .

C:\Program Files\Konami\teenage mutant ninja turtles - mutant melee

علامت اخطار نکته 3 : برای تغییر دکمه ها و معرفی Game pad به بازی TMNT Mutant Melee به محل نصب بازی رفته و سپس بر روی فایل tmntConfig کلیک کنید .


بازی های Teenage Mutant Ninja Turtles 2 : Battle Nexus  و Teenage Mutant Ninja Turtles 1  دارای کد تقلب هستند که در ادامه ضمیمه گردیده است.برای وارد کردن کدها به قسمت option رفته و به قسمت password رفته و کد ها را وارد کنید. و همینطور لینک دانلود ترینر تمامی نسخه های لاکپشتهای نینجای موجود در سایت قرار گرفته است . تمامی ترنیر ها توسط خود من تست شده است و کاملا سالم و بی نقص هستند . لازم ذکر است ارزش مادی و معنوی ترجمه کدهای تقلب متعلق به rapiddl.blog.ir می باشد.

آیکون دانلود لینک دانلود


آیکون دانلود دانلود رمزهای بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 1 | 2003 در قالب PDF

آیکون دانلود دانلود رمزهای بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 2 : Battle Nexus | 2004 در قالب PDF 

آیکون دانلودلینک دانلود ترینر ( همه ی نسخه ها )

  • ترینر چیست ؟ ترینر یک نرم افزار است که باعث می شود طی کردن مراحل بازی آسان تر شود . با استفاده از نامحدود کردن مهمات ، جان و ... برای استفاده از ترینر آن را اجرا کرده سپس بازی را اجرا کنید و کلید های نوشته شده در ترینر را بزنید . عملکرد هر کلید در خود ترینر ذکر شده است.

برگرفته شده از rapiddl.blog.ir |
نظرات 45 + ارسال نظر
Mr.ms پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 15:39

سلام وقت بخیر. ببخشید، میشه بگید چطور میشه بازی لاک‌پشت های نینجا (۲) رو با دسته (گیم پد) بازی کرد؟؟ نمی تونم دسته بهش وصل کنم

ممنون میشم راهنمایی کنید.

ASSASSIN'S CREED یکشنبه 5 مرداد 1399 ساعت 16:59

سلام
من بازی tmnt 2007 که از روی فیلم ساختن رو هم از سایت شما هم چند سایت دیگه دان کردم ولی وقتی میرم داخل بازی سیو رو انتخاب میکنم و اوکی میکنم نوشتنی ها نمی ایند میشه بگید مشکل از کجاست
با تشکر

سلام لطفا دقیق تر بگید

Mahdiyar پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 11:24 http://Http(s). / mahdiyat

خواهشا بگین چجوری دانلود کنم من عاشق بازی tmnt1 هستم تاحالا از دوتا سایت دانلود کردم نصب نشده از هر سایتی که دانلود بشه خیلی دعاش می کنم

سلام مهدیار
از لینک زیر بگیر بزودی منم لینکارو جایگزین میکنم
https://0game.ir/tmnt-2003/

ثثث یکشنبه 24 فروردین 1399 ساعت 12:28 http://ث

مگه فیلم داره لاکپشتهای نینجا 2 بتل نکسوس ؟ چه فیلمی؟

متین دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 12:59 http://www.rapiddl.blog.ir

بازی لاک پشت های نینجای یک ۲۰۰۳کدوم لینکش برای کامپیوتر هست؟سریع جواب بودید میخوام دانلود کنم

محمدرضا دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 04:35

سلام
لینک نسخه ۲۰۰۵ بازی mutant nightmare سالم نیست، میشه رسیدگی کنید؟

مهدی جمعه 13 دی 1398 ساعت 20:13

سلام این لاکپشتای TMNT2 Battle Nexus نسخه کامله؟؟ینی فیلماش حذف نشده که؟؟

حذف شده

majaka دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 21:57

رمز فایل نصب میشه بگین

لطفا لینک tmnt3 رو بگذارید

ابوالفضل شنبه 2 شهریور 1398 ساعت 17:01

ترینر نمیتونم نصب کنم سایت ارور میده

محمد صالحی پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 18:44

سلام بازی رو طبق برنامه نصب میکنم .ولی هنگام اجرا ارور میده میزنه sound Initialization failed

سلام
کدوم بازی رو نصب کردید؟

محمد سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 17:38

سلام من کالکشن لاک پشت هارو دارم ولی نسخه 2003 رو توش نداشت میخواستم بدونم ایا این نسخه به صورت سی دی در بازار موجوده .از کجا باید پیدا کنم

سلام. والا بعیده دیگه موجود باشه مگه اینکه از قدیم تو مغازه ها پیدا بشه. البته پیشنهاد میکنم دانلود کنید حجمشون هم خیلی زیاد نیست

Mohammad یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 17:28 http://www.iranidata.com

بسیار عالی

Morteza سه‌شنبه 24 اردیبهشت 1398 ساعت 18:49

بازی رو نصب کردم. فوق العاده است.یه حس نوستالژی جالبی برای من داره!

مهدی چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 13:51

سلام بازی لاکپشت های نینجا 2 که شما همشو بازی کردید و سیو شده قرار دادین( که از این بابت خیلی ممنونم) فیلتر هست. لطفا یه لینک دیگه ای قرار دهید.
سپاس فراوان

هادی شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 15:32

سلام و خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون لینک فایل های ضمیمه Teenage Mutant Ninja Turtles : Mutant Melee حذف شده خواهش میکنم دوباره فایل های ضمیمه رو قرار بدین چون من از فیلم ها و موزیک های این بازی بسیار خوشم میاد و سایت ها رو زیر و رو کردم اما پیداش نکردم. توی همه سایت ها نسخه کم حجم و بدون موزیک قرار داده شده بود و تنها سایت blogsky.com نسخه کامل رو داره. لطفا فایل های ضمیمه رو قرار بدید یا اگه سایتی رو میشناسید بهم معرفی کنید. با تشکر

سلام هادی
متاسفانه دیگه امکانش نیست. اگه نسخه کامل بازی رو پیدا کردم میذارم استفاده کنید.

Alireza moradi چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 21:53

ببخشید پسورد بازی tmnt3رو بلدید؟
اگه بلد هستید میشه بگید
ممنون

Ali یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 20:48 http://10download.blogsky.com

سلام.
من توی مرحله دوم TMNT3 گیر کردم و هرچی کرگدن می کشم تموم نمیشه و بعضی وقتا خون خودم تموم میشه.
لطفا منو راهنمایی کنید

mahdi یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 00:12 http://10download. Blogsky. Com

سلام
خواستم بگم بازی tmnt3 تنظیمات تصویر نداره؟؟
یعنی این که تصویرش متل tmnt2نیست و هی میچرخه
و آدم وقتی بازی میکنه سرش گیج میره
لطفا راهنمایی ام کنین که چطوری باید تصویرشو مثل بازیtmnt2کنم. باتشکر

مدل اش همینه تنظیمات نداره

mahdi شنبه 29 دی 1397 ساعت 18:31 http://10 download. Blogsky. Com

سلامی دوباره خدمت مدیر سایت
من موفق شدم بازی رو نصب کنم اما وقتی داخل بازی میرم نه با کیبورد میشه کار کرد نه با دسته
مشکل از کجاست؟ باید چی کار کنم؟
لطفا کمکم کنید

در تنظیمات خودبرنامه شبیه ساز باید تک تک دکمه هارو به طور دلخواه با دسته یا کیبورد تنظیم کنید.

mahdi جمعه 28 دی 1397 ساعت 23:49

سلام
من لینک tmnt۳ رو دانلود کردم اما اگه بخوام اونو روی شبیه ساز اجرا کنم باید اول اونو روی دی وی دی رایت کنم؟؟؟
اگه بخوام رایت کنم. روی ۱. دی وی دی یا ۲ دی وی دی رایت کنم؟؟

mahdi دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 01:37

سلام
مدیر سایت کاری که گفتید رو انجام دادم اما وقتی روی
دانلود یور فایل میزنم باز هم میگه فایل یافت نشد
باید چیکارش کنم؟؟ 503 مینویسه

لینک کاملا سالمه و نباید vpn روشن باشه.

،mahdi چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 17:15

سلام خدمت مدیر سایت
من یه مشکلی دارم اونم اینه که میزنم روی لینک بازی tmnt3 میگه فایل یافت نمیشود . سایت آپلودبوی رو میگم.
آقا لطفا کمکم کنید

سلام مهدی
لینک بازی TMNT 3 جایگزین شد که بعد از اتمام ثانیه شمار "Download Your File" کلیک کنید و فایل رو دانلود کنید و با استفاده از شبیه ساز بازی را اجرا کنید.

ارشیا دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 15:51

سلام میخواستم بگم ممکنه لینک دانلود tmnt3رو برای کامپیوتر اضافه کنید

سلام
این بازی مخصوص PS2 است و برای PC نیست.

Shahab سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 19:51

پس از کجا دانلود کنم
خیلی دنبالشم :(

Shahab پنج‌شنبه 29 شهریور 1397 ساعت 23:41

سلام خسته نباشی و کارتون حرف نداره
من لاک پشتهای نینجا ۳ رو با مبدل روی کامپیوتر اجرا کردم
اما tmnt smash up رو نمیشه دانلود کرد
میگه یا منقصی شده یا حذف
لطفا رسیدگی کنید میخوام دانلودش کنم
ممنون

سلام شهاب
خوشحالم راضی بودی متاسفانه فعلا امکاش نیست.

PARSA شنبه 26 خرداد 1397 ساعت 13:24

سلام ادمین بازی لاکپشت های نینجا BATTLE NEXUS2 که در سایت برای دانلود گذاشتید نسخه کامل بازی هست ؟ یا این هم عین بقیه نسخه ها فیلم ها از ان حذف شده ؟؟؟ لطفا سریع پاسخ بدهید

سلام
با توجه به حجمش کامله

sajjad چهارشنبه 16 خرداد 1397 ساعت 07:00

man har kar mikonam link TMNT - 3D Based on Warner Bros. Movie From UBI softbaz nemishe

لینک سالمه

امیرحسین جمعه 27 بهمن 1396 ساعت 11:58

سلام ببخشید من بازی لاکژشت های نینجا رو نصب کردم ولی هرچی روش میزنم که بازی کنم نمی توانم مشکل از کجاست

سلام
کدومش؟

kourosh شنبه 3 تیر 1396 ساعت 13:33

سلام
رمز فایل ها چیه؟

www.rapiddl.blog.ir

ایلیا چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 16:10

سلام.بازی teenage mutant ninja turtles1چگونه سیو میشود؟لطفا راهنمایی منید. یا لینک دانلود نسخه کامل که شامل ویدیو ها و آهنگ های بازی است را بگذارید با تشکر

متاسفانه لینک کامل رو نداریم.

علی جمعه 22 بهمن 1395 ساعت 14:56

سلام.ببخشید.بازی tmnt mutant nightmare 3 رو دانلود کردم.با شبیه ساز ps2 چه جوری باید اجراش کنم؟فقط یه فرمت ٍelf داره که ائنم میزنم نمیاد.لضفا بگین دقیق باید چه جوری با شبیه ساز بازش کنم.مرسی

یک اسکرین شات از محتویات دانلود شده بگیرین

مرتضی دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 19:56 http://http://moonmorteza.blogsky.com

ببخشید من نمی تونم لینگ بازیTeenage Mutant Ninja Turtles 3 Mutant Nightmare For PS2 را نمی توانم دریافت و دانلود کنم اگه می شه لینگ دنلود بنویسید.

http://uptobox.com/ve2puohwggt9

Hamid Reza سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 11:43

سلام من نسخه ی 3D Based on Warner Brosرو دانلود کردم وقتی میخوام فایل Setup رو با وین رار نصب کنم ارور میده چیکار کنم

متن ارور رو بگید

امیر شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 09:56

با سلام ببخشید فایل های ضمینه فیلم و صدا tmnt2007 را ندارید ؟

خیر متاسفانه

آرش سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 09:39

Tmnt که از رو فیلم ساخته شده برای کامپیوتر؟

بله

Aa سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 01:06

Tmnt 3d که از رو فیلمه برای کامپیوتر هست؟

بله

محمد پنج‌شنبه 24 تیر 1395 ساعت 01:32 http://Gravatar.com

سلام میشه بگین رمز فایل نصبیه لاک پشت های نینجا 2 چیه

رمز فایل www.rapiddl.blog.ir میباشد

محمد حسین سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 13:11

لاکپت های نینجایی که شلیدر طلایی داره چرا دونفره نمیشه؟؟؟؟ بدون دسته میگم

این امکان بدون دسته ممکن نیست

مجید جمعه 4 تیر 1395 ساعت 15:21

سلام.ممنون از سایت خوبتون

خواهش میکنم دوست عزیز

عرفان جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 21:49

سلام بازی teenage mutant ninja turtles 3 طراحی نداره که رو کامپیوتر بیاد ؟

چرا، با استفاده از شبیه ساز ps2 میتوانید اجرا کنید

لینک دانلود برنامه در صورت درخواست گذاشته می شود

رضا دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 10:54

برای اندروید کدوم

هیچکدام دوست عزیز

امیر جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 23:44

سلام میخاستم بدونم که بازی Teenage Mutant Ninja Turtles 3 Mutant Nightmare فایل ایزو هستش

خیر ، این بازی برای ps2 است

محمد جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 14:22 http://alipoor80.blogfa.com/

ببخشید رمز فایل رو از کجا باید بگیرم

با سلام دوست عزیز رمز فایل ها www.rapiddl.blog.ir میباشد

امیر شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 08:35

سلام ببخشید بازی لاک پشت های نینجا ۲۰۰۳ باچرای اندروید هم هست؟ اگه نیست بگین کدوم برای اندرویده؟ اگه زحمتی نیست خواهشن یه کم زودتر جوابمو بدین

خیر ،برای سری 2003 برای اندروید ساخته نشده است ولی بازی gba آن در اندروید هست ولی بازی tmnt: rooftop run و Mutant Rumble مخصوص اندرویده و دیتا دارن ولی بازی اول که ذکر شد ندارد اگر میخواهید در بخش نظرات به ما اعلام کنید که لینک هر کدام را که خواستید در سایت قرار دهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد