10Download

10Download

بهترین ها برای شماست...
10Download

10Download

بهترین ها برای شماست...

دانلود بازی Spider-man2 the movie-مرد عنکبوتی2 برای PC

  

این بازی بر اساس فیلم مردعنکبوتی 2 ساخته شده است و دارای محیطی زیبا و خلاق می باشد و  همین طور به صورت Open World  می باشد که در این بازی شما می تونید
به گشت و گذاردر شهر بپردازید و با جنایتکارانی که از طرف  دکتر اختاپوس آمده اند مبارزه کنید . هم اکنون شما میتونید از سایت 10دانلوداین بازی رو دانلود نمایید.

تصاویری از محیط بازی:





نکته ضروری1 این بازی برای PS2 می باشد که شما باید پس از دانلود بازی با شبیه ساز اجرا نمایید.
نکته ضروری2 در برخی سیستم ها ممکن است بازی  باز نشود و یا کند باشد که این مورد را باید برسی کنید.

لینک های دانلود:
دانلود بازی Spider-man2  با حجم 1.43 گیگابایت
منبع:bazifan.ir
دانلود شبیه ساز PS2 برای کامپیوتر با حجم 15 مگابایت

منبع و رمز:novagame.ir

آموزش  اجرای بازی های PS2 در PC


کنسول PS2 نام یکی از پلتفرمهای قدرتمند نسل هفتم کنسولهاست که به عنوان پرفروشترین کنسول در نسل خود شناخته میشود و بازیهای جذاب و بی نظیری برای این پلتفرم عرضه شد که عنوانهایی ماندگار و تاریخی هستند . بسیاری از بازیهای زیبا و جذاب این کنسول به صورت انحصاری برای PS2 عرضه شد و بنابراین کاربران PC و دیگر کنسولها از تجربه آنها محروم شدند و فرصت تجربه عنوانهایی بی نظیر را از دست دادند .

برنامه PCSX2 نام برترین شبیه ساز PS2 برروی کامپیوتر است که به همراه آن میتوانید 99% بازیهای PS2 را به راحتی برروی کامپیوتر اجرا نمایید . از آنجایی که نصب و Config این برنامه پیچیدگیهای برای بسیاری از کاربران دارد تصمیم گرفتیم با قرار دادن آموزشی جامع کاربران را در اجرای بازیهای PS2 برروی کامپیوتر یاری نماییم .

قبل از هر نکته مد نظر داشته باشید که برای اجرای روان و بدون افت فریم بازیهای PS2 برروی کامپیوتر, نیاز به CPU و کارت گرافیک قدرتمندخواهید داشت و در صورت سطح پایین و یا متوسط بودن سیستم, با افت فریم و کندی در اجرای بازی مواجه خواهید شد که البته این مشکل تا حد کمی با تغییر تنظیمات مرتفع خواهد شد . اما اگر دارای سیستمی قوی هستید میتوانید بازیهای PS2 را با گرافیکی مشابه و در برخی موارد بهتر از PS2 به طور روان و بدون مشکل بر روی کامپیوتر خود اجرا نمایید .

سیستم مورد نیاز برای اجرای متوسط بازیها در PCSX2:

 Windows/Linux OS
CPU that supports SSE2 (Pentium 4 and up, Athlon64 and up)
GPU that supports Pixel Shaders 2.0
512mb RAM

سیستم پیشنهادی برای اجرای عالی بازیها در PCSX2 :

 Windows Vista 32bit/64bit
CPU: Intel Core 2 Duo @ 3.2ghz or better
GPU: 8600gt or better
1gb RAM (2gb if on Vista
آموزش نصب برنامه PCSX2 :

ابتدا برنامه PCSX2 را از لینک دانلودی در انتهای مطلب دانلود و آنرا اجرا نمایید . دقت کنید که نرم افزار C++ و Directx  روی سیستم شما نصب باشد زیرا در غیر این صورت شبیه ساز نصب و اجرا نخواهد شد . فایل Microsoft Visual C++ به همراه برنامه قابل نصب است  و کافیست تیک آنها را پر بگذارید و برای نصب Direct X هم میتوانید آنرا از صفحه راهنمای دانلود, دانلود و نصب نمایید .

PCSX2 Install

    برای نصب نرم افزار آدرسی را در سیستم خود انتخاب نمایید و پس از Next تا پایان نصب منتظر بمانید .
    پس از نصب همانند عکس زیر با کلیک بر روی Next, قسمت CDVD را بر روی گزینه Linuz iso CDVD قرار دهید  و بر روی NEXT کلیک نمایید .

 

cd1

    در محله بعد مطابق شکل زیر, ابتدا تیک گزینه Use Defualt Setiing را برداشته و با کلیک بر روی گزینه Browse, آدرس پوشه Bios, موجود در فایل دانلودی را تنظیم کنید و با انتخاب گزینه USA V02.20, بر روی Finish کلیک نمایید .

 

cd2
آموزش تنظیمات برنامه PCSX2 :

اکنون مرحله نصب به پایان رسیده و برای اجرای بازی کافیست تنظیمات را متناسب با سیستم خود انجام دهید . پس از پایان نصب, برنامه اجرا میشود که با عکس زیر مواجه میشوید .

PCSX2

    از منوی Config بر روی Emulation Setting کلیک نمایید . گزینه Game Fixes را مطابق شکل زیر انتخاب نمایید . بهتر است این قسمت را دست نخورده و به صورت پیش فرض باقی بگذارید . چرا که در اکثر بازیها کمکی به بهبود نخواهد کرد و فعال کردن برخی از گزینه ها باعث اختلالات گرافیکی و ارورهای سیستمی در بازی خواهد شد .

 

PCSX2-config

    بخش SpeedHacks با استفاده از روشهایی به صورت مصنوعی سرعت اجرای بازی رو افزایش میدهد و آنرا سریع تر میکند و مناسب برای کسانی است که دارای CPU با قدرت متوسط ورو به پایین هستند که تا حدی مشکل کندی در بازی را برای آنها رفع میکند و باعث میشود که فریم ریت بازی به صورت ثابت بماند . این دسته از افراد میتوانند تنظیمات را مطابق عکس زیر انجام دهند . اما گر از CPU و گرافیک قوی برخوردار هستید پیشنهاد میشود این قسمت را برای اجرای طبیعی بازی, به صورت پیش فرض باقی بگذارید .

 

PCSX2-config-5

    بخش GS Window تاثیر خاصی در روند اجرای بازی نخواهد داشت و میتوانید وضوح تصویر رو مطابق با مانیتور خود تنظیم نمایید . به طور مثال اگر از مانیتورهای بزرگ و Wide استفاده مینمایید, میتوانید این گزینه را بر روی 16:9 و وضوح تصویر 1280×720 قرار دهید .

 

PCSX2-config-4

    بخش GS یکی از مهمترین بخشهای تنظیمات گرافیکی در این شبیه ساز است . بخش GS دارای دو قسمت Frame Skipping و Frame Limiter است که در Frame Skipping میتوانید با تنظیماتی لود و بارگذاری بخشی از قسمتها را رد کنید و در قسمت Frame Limiter میتوانید فریم ریت بازیها را در عددی مانند 50 محدود کنید که در صحنه هایی با جزئیات بالا از این عدد فراتر نروند و باعث کندی در اجرای بازی نشوند .
    تیک Disable FrameLimiting با توجه به CPU شما سرعت و فریم ریت رو در اجرای بازیها بالا میبرد که استفاده از این گزینه به علت ایجاد سرعت غیر طبیعی در بازی توصیه نمیشود . با تنظیمات این بخش مطابق عکس زیر اکثر بازیها به صورت قابل قبول اجرا خواهند شد .

 

 PCSX2-config-3

    بخش VUS و EE/OP دارای نکته خاصی نیستند و پیشنهاد سازنده نرم افزار, تنظیم این دو قسمت مطابق عکس زیر است .

 

PCSX2-config-2

PCSX2-config-1
تنظیمات گرافیکی :

از منوی Config , گزینه Plugin/ BIOS Selector را انتخاب نمایید . سپس با عکس زیر مواجه میشوید .

 

PCSX2-configuration

با انتخاب گزینه Configure که مقابل گزینه GS قرار گرفته میتوانید همانند شکل زیر به تنظیمات گرافیکی دسترسی پیدا نمایید .

PCSX2-config-6

بخش Renderer :

در این قسمت میتوانید منبع تغذیه گرافیکی خود را مشخص نمایید که با انتخاب گزینه Hardware از کارت گرافیک شما و با انتخاب Software از Cpu سیستم برای رندر صحنه های گرافیکی استفاده میشود که استفاده از گزینه Software به شدت موجب کاهش سرعت بازی شده و پیشنهاد نمیشود . Null هم باعث غیر فعال شدن کارت گرافیک شما به میشود که با صفحه سیاه مواجه خواهید شد . بنابراین بهتر است این قسمت بر روی گزینه D3d9 Hardware قرار بگیرد .

بخش Inretlacing :

در برخی بازیها با مشکل لرزش تصویر روبرو میشوید که با تنظیم این گزینه و زدن دکمه F5 در حین بازی میتوانید مشکل لرزش تصویر را مرتفع نمایید .

بخش D3D Internal Resolution :

این قسمت, نقش تعیین کننده سرعت اجرای بازیهای در این شبیه ساز محسوب میشود و همانند بازیهای کامپیوتر میتوانید وضوح تصویر یا رزولوشن مورد نظر خود را برای اجرای بازی تعیین نمایید . توجه داشته باشید بالاترین رزولوشن ممکن 1024×1024 و پایین ترین حد ممکن آن 512×512 است که متناسب با قدرت گرافیکی شما قابل تنظیم است و همانند بازیهای کامپیتر نقش تعیین کننده ای در سرعت و افت فریم بازی خواهد داشت .

برای تغییر رزولوشن بازی و خارج کردن آن از حالت پیش فرض PS2 باید تیک Native را بردارید . توصیه میشود اگر از سیستم قوی در زمینه گرافیکی برخوردار هستید گزینه Use Or Scaling را بر روی 2x Native و همچنین تیک Texture Filtering را هم بزنید . چرا که تاثیر به سزایی در گرافیک و جزئیات بالا در بازی خواهید داشت .

در صورتی که از سیستم ضعیف استفاده میکنید بهتر است رزولوشن بازی را بر روی 512×512 قرار دهید و تیک Texture Filtering را بردارید . همچنین گزینه Allow 8-Bit Textures میتواند با کاهش گرافیک بازی تاثیر خوبی در بالا بردن سرعت اجرای بازی در سیستمهای ضعیف داشته باشد .

تنظیمات صوتی :

برای دسترسی به تنظیمات صوتی, از منوی Config , گزینه Plugin/ BIOS Selector را انتخاب نمایید . سپس با انتخاب گزینه Configure که مقابل گزینه SPU2 قرار گرفته میتوانید همانند شکل زیر به تنظیمات صوتی دسترسی پیدا نمایید . بهتر است برای اجرای صحیح صدا و موسیقیهای بازی, تنظیمات صوتی را مطابق عکس زیرتنظیم نمایید .

PCSX2-config-7

تنظیم GamePad یا Keyboard :

از منوی Config , گزینه Plugin/ BIOS Selector را انتخاب نمایید .  با انتخاب گزینه Configure که مقابل گزینه PAD قرار گرفته میتوانید همانند شکل زیر به تنظیمات کنترلر دسترسی پیدا نمایید .

کافیست با انتخاب Pad 1 دکمه های کیبرد و یا Gamepad خود را پس از کلیک بر روی هر کدام از دکمه ها وارد کنید تا بتوانید بازیها را به راحتی با تنظیمات مورد نظر خود اجرا نمایید .

PCSX2-config-10

همه تنظیمات این شبیه ساز با موفقیت به پایان رسید . حال میتوانید از گزینه CDVD  و با نتخاب گزینه Browse آدرس ایمیج با فرمت ISO دانلود شده از نواگیم را به برنامه بدهید و سپس از گزینه System و انتخاب Boot DVD Fast از اجرای بازیهای انحصاری PS2 بر روی کامپیوتر لذت ببرید .

لازم است اشاره کنیم که برای Save در هنگام بازی کافیست از منوی Save یکی از Slotهای Save را انتخاب نمایید و برای Load از گرینه System و Load همان Slot را بارگذاری نمایید .

در پایان لازم است این نکته را هم یاد آور شویم که اگر از دسته افرادی هستید که آرشیو بازیهای PS2 را دارید میتوانید با استفاده از نرم افزار UltraISO و یا Alcohol از دیسک بازی ایمیج ISO تهیه نمایید و آدرس آنرا برای اجرا به نرم افزار بدهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد